Schoonenberg Hoorsupport

Locatie

Landelijk


Ontwikkeling en transformatie nieuw winkel- en etalage concept


Delen

Locatie

Landelijk


Type Project

Ontwikkeling en transformatie nieuw winkel- en etalage concept

Delen

De opdracht

Veel stangen en halogeen. Dat was het oorspronkelijke etalageconcept van Schoonenberg. Hierdoor ontstond een vrij gesloten beeld van de winkel. Onze opdracht? Het ontwikkelen van een etalageconcept dat in lijn stond met de huisstijl van Schoonenberg en wat mensen uit zou nodigen om de winkels te bezoeken en eens binnen te lopen.

Dit nieuwe concept moest worden toegepast in 180 winkels, zodat Schoonenberg weer een opgefrist en open aanzicht kreeg, passend bij de huidige tijd. Een andere vereiste: houd rekening met standaard en uniforme maatvoeringen, zodat de instore communicatie ook zeer makkelijk en snel gewisseld kan worden. Nou, dat klinkt als een perfect project voor Levanto!

Het resultaat

Dit jaar hebben we de restyling uitgevoerd van 135 filialen van Schoonenberg. De restyling had te maken met het introduceren van het nieuwe logo van Schoonenberg: zowel de gehele binnen- als de buitensigning is aangepast naar nieuwe stijl!


Gerelateerde cases

Zo kunnen niet alleen Bel&Bo maar ook hun klanten, in een nieuwe jasje de wereld...

Lees verder

Verslavend lekker – dat is de slogan van familiebedrijf Verleye uit...

Lees verder

Goossens is de grote inspiratie winkel als het op wonen en slapen...

Lees verder